ORANG KETIGA - ISU KES RAMPAS MERAMPAS

Alkisah... Cerita yang tengah Viral sekarang psal kes merampas laki orang siap bangga pos dkat FB lagi... aku malas lah nak tepek ScreenShot perempuan tu dekat Belog aku...buat nyemak ja... hehehe nampak sangat tengah emosi bila bab rampas merampas ni kan...semua perempuan tak nak laki dia buat macam tu..yg merampas tu pun mesti tak suka BF hasil rampasannya tu kena kebas juga kan. semoga perempuan itu mendapat kafarrah @ karma @ pembalasan si pitung suatu hari nanti. Yang si Lelaki tu jangan cuba nak lari dari Tanggungjawab pulak...dah ko kawen dengan bini ko...ada anak bederet senang2 jer ko bagi talak dkt bini ko pastu carik betina lain.... alasannya semuanya tak boleh pakai... hampeh punya lelaki...

Aku paling benci dengan spesis mcm ni...spesis lebih teruk dari bangkai...sampai mati pun aku sumpah. sakitnya tu di sini...dah ramai aku nampak bila kes macam ni jer mesti si isteri yang teraniaya yang pompuan senyum sini siap nak serang si isteri pulak.. Nauzubillah moga perkara2 mcm ni tak jadi kat aku... mesti ada org cakap... "ko boleh lah cakap pot pet pot pet..tak kena kat batang idung ko lagi,. ni soma cinta lah...takdir la...." emmmm org yang kata macam ni memang pendek akal sgt... kalau kerana CINTA...dah buta ke??? dah takde orang lain ke nak CINTA laki orang jg ke? dah pupus ke laki bujang kat dunia ni... Kalau  nak cakap pasal takdir...kat Dunia ni semua nak takdir yang elok2..molek2.. tapi kalau dah suratannya mcm tu..itu semua salah pada si Pelaku sebab benda ni boleh di bendung dari awal...jangan ada hati kat laki orang jer jawapnya...



Silap2 hb laki tu pun boleh curang kat ko sebab dah ada pengalaman kan.....

hmmmm...Buat isteri...dah ada undang2 yg boleh pertahankan hak sebagai isteri...gunakan saluran undang2 bila berdepan dgn masalah ni...nak berperang tak guna...meh pekena kaw2 punya...

Awal pagi dah buat gosip...

juz untuk peringatan kepada wanita2 di luar sana...jangan tiru macam perangai perempuan perampas di luar sana...buat jatuh martabat wanita jer...

Ok lah...bye...

ehhhh... lupa..kpd suami2 d luar sana,,,tak bahagia jgn curang,,,juz leave....pompuan skrg tak mcm pompuan dulu lagi..jangan jadi dayus,,jangan ingat nak buat maksiat jer,,,,


Comments

Popular Posts