STALKER & HATERS!!

hmmmm... Hari ni aku tengah Hot sgt... mcm2 ada kat lubuk hati aku skrg.... aku kalau dah fedup dgn org rasa2nya aku nak bantai je org tu... but aku tak lah sebodoh itu.. kena jaga maruah sendiri juga.. adalah lebih elok aku buat cara yg ada otak sikit berdepan dengan masalah ni..

Masalah apa? Masalah Stalker dan maybe Haters Kot 2 in 1 lah...
aku tak tau apa org tu nak tgk dgn life aku... aku tak kaya...tak cantik mcm cinderella... kalau pasal nak stalk life aku  takde kje lain...baik p cari keja cpt2..GST dah nak start ni..elok lah korg majukan diri...



Apa sebab Suka sgt Stalker @ meneropong hidup org and then pos mcm2 kat belakang kita,,, sgt takde tamadun. dengki dgn life aku? life aku takda lah havoc sgt mcm life org lain kat luar sana..sama juga dgn korang,,, lebih2 dah ada anak sekaligus tengah memboyot ni,, aku tak heran sgt dah,,,

Orang Yang Suka Stalker2 life Orang ni lepas tu carik Gaduh memang otak celah kuku kaki sgt..
apa sebab mereka ini Stalk kita...



  1. LAKI ATAU BF AWAK SKRG TU EX DIA  yang Ini memang selalu terjadi...dah tgk ex tu dah ada pasangan baru,,mula la nak siasat n stalk bagai nak Gila. Lps tu ckp kat diri sendiri " Ek eleh,,,cantik lagi aku" Omg amat Takbur!
  2.  ORG TU SUKA GILA KAT PASANGAN SESEORANG ITU yang ini memang nak plan untuk mintak perhatian dan lepas tu boleh lah dia merampas pasangan seseorang itu. Yang ini memang Jahanam la kalau kena. 
  3. SAJA SUKA-SUKA NAK TENGOK SIAPA LAGI HAVOC yang jenis ni aku nasihatkan takyah nak stalk sgt lah..betulkan dulu life sendiri...asik fikir pasal orang buat apa...baik tolong Mak kemas rumah kan..
Byk sgt jenis2 stalker ni,. aku malas nak hurai satu2,,,siapa penah kena memang panas lah.. kalau setakat stalk jer takpe..biorlah sampai tejojol bijik mata nak stalk kita..yg pntg jgn cari pasal.. Famous Amos juga kite kalau ada stalker and Haters yang takde faedah ni...

Wahai Stakler sekiranya ko dapat baca entry ini harap engkau berubah lah ke jalan yang lurus dan benar...aku tak tau apa motif ko sebenarnya...asal jgn ko kacau family aku...kalau ko Kacau family aku...aku carik ko sampai ke lobang cacing ngadap mahkamah.

Jom tgk The Haters Song...

bye...Love You Stalker...


Comments

Popular Posts